20 sierpnia (wtorek) 2024 r. odbędzie się webinarium projektu „Premia społeczna” pt. „Jak wypełnić wniosek o grant krok po kroku?”.
Wydarzenie skierowane jest do potencjalnych grantobiorców „Premii społecznej”, czyli przedstawicieli samorządów i ich jednostek organizacyjnych.
W trakcie spotkania zaprezentujemy generator wniosków „Premii społecznej” i opowiemy, jak prawidłowo wypełnić wniosek, unikając najczęstszych błędów.
Data: 20 sierpnia (wtorek) 2024 r.
Webinar
Rejestracja odbywa się poprzez formularz rejestracyjny dostępny tutaj.
Na zgłoszenia czekamy do 19 sierpnia 2024 r.
Potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do wydarzenia będzie przychodzić automatycznie.
Wydarzenie odbędzie się w formule online.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
- 11:00-11:10 – Powitanie uczestniczek i uczestników spotkania
- 11:10-11:25 – Przypomnienie podstawowych informacji na temat konkursu w ramach „Premii społecznej”
- 11:25-11:55 – Przejście krok po kroku przez generator wniosków „Premii społecznej”
- 11:55-12:10 – Najczęściej popełniane błędy, kwestie wymagające szczególnej uwagi
- 12:10-12:30 – Sesja pytań i odpowiedzi
- Anna Jankowska, tel. 724 590 517, e-mail: ajankowska@cofund.org.pl
- Agata Lewandowska, tel. 574 872 077, e-mail: alewandowska@cofund.org.pl